Heaven1708 Merhaba kızlar. Bende doğum hikayemi yazacağım günü sabırsızlıkla bekliyordum. Zorlu bir hamilelik süreci geçirdim. İlk 3 ay düşük tehdidi sonrasında servikal yetmezlik sonucu acil serklajve 4.5 aylık yatak istiratinin ardından minik prensimi kucağıma aldım çok şükür. 37. Haftada yani cuma günü dikiş alındığında açıklığım 3 cm idi. Ertesi gün kontrole gittiğimde açıklık 5 cm olmasına rağmen sancı yoktu doğum başlamamıştı. Takii akşam 9 da belime girmeye başlayan sancılar vurmaya başlayana kadar. Akşam 9 da yatışım yapıldı gece saat 3 e kadar suni sancı verildi. Ve 03.51 de ömer alpimi 3150 gr dünyaya geldi. Biraz dikişlerim ağrıyor ama oğluşuma bakınca dünyayı unutuyorum. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah🙏 Doğumla ilgili merak ettiğiniz birşey varsa sorabilirsiniz. Bende artık yavaş yavaş happy kidds e geçeyim💙
Betullnaz Heaven1708 Allah analı babalı büyütsün canım ne güzel Bi duygu yavruna kavuşmak kucağına almak 😊 darısı bizlerin başına inşallah 🙏
Eymenikoo Heaven1708 Sağlıkla büyüsün inş 😊gözünüz aydın 💙 yavaş yavaş sıra bize geliyor..Normal doğum zor mu dikişleri hissettin mi yoksa uyuşturup mu yaptı acaba 🤗
Heaven1708 SemraSnmezTuru dikişler atılırken hiç bişe hissetmedim. Ama oturur kalkarken zorluyor. Zaten dikmeden önce uyuşturucu iğne vuruyolar...
Heaven1708 Eymenikoo suni sancıyla gerçekten zor geldi ama herkesin ağrı eşiği farklı. Dikişten bende korkuyordum ama dikiş sinek ısırığı bile değil
Eymenikoo Heaven1708 Teşekkür ederim inş kendi sancımız olur ki zaten yalancı dedikleri sancılardan yaşıyorum her gün.. 💛
worin Canım öncelikle hayırlı olsun:) Senin bebişde de parlaklık vardı, doğumdan sonra umarım bütün herşey yolundadır🤗🙏🏻 Bilgilendirirsen sevinirim🙂
Heaven1708 worin teşekkür ederim allah razı olsun😊 çok şükür hafif sarılık dışında başka bir problemimiz yok hamd olsun🙏