birgaripana_ İlk aylar oluyordu tabi tansiyon düşüklüğünden felan ama şimdi niye? Ve çok yorgun düşüyorum benim gibi olup doktora soran oldumu?
cokkasmabeabi birgaripana_ aşkım bende de oluyor ama sıcaktan sanki. Seni bilemedim. Bu ara hiç halim yok odadan odaya oturuyorum valla
birgaripana_ cokkasmabeabi aha geldi benimki.. ya düşecem diye korkuyorum bu bir haftadır tuhaf tuhaf şeyler oluyor bende 😟 sıcakta değil yani 12 derece soğuk Kalbim güçsüz kalmış sanki yoruluyorum üfff
cokkasmabeabi birgaripana_ tükendik valla gülsüm ne deyim. 65+ teyzeler gibi iki hareket edip yoruluyorum valla yatıp dinlenip öyle devam ediyorum hayata.
birgaripana_ cokkasmabeabi he valla ya hayırlısıyla şu günler geçeydi dayanamıcakmışım gibi geliyor bazen
birgaripana_ cokkasmabeabi yok vallla dememmm 🤣 hazarda demiştim ama bunda kesinlikle demem çünkü ağrısız bir günüm olmadı doğsa sadece uyku problemim olur başka nolcak
cokkasmabeabi birgaripana_ kıskançlık 😁 üşüdü mu hasta mi oldu niye burnu aktı başı düştü amaaaannnnn ne gerek vardı bunlara şimdi niye yaptık sanki hiç bebemiz yokmuş gibi 😂😂