Kızlar adetim yedi gun gecikti geçen ay da böyle olmustu iki gun geciktgnde test yapmstm negatifti üstüne bes gün geçti yani yine test yapmali miyim yarın evlilik yildonumumuz umut oluyo ister istemez sürpriz yapma isteği… Ama iki gundur karın bel ağrım var sivilce de çıktı bidaha test almiyum demistim kararsiz kaldim