zlmchnklc kesinlikle bünyeyle alakalı birşey. Sezeryan oldum ben , aynı odada normal dogum yapan kız daha ayaga kalkamıyordu dogru duzgün , ben eve çıkmaya hazırlanıyordum. Sizi en iyi siz tanırsınız. Ben normal dogumu yönetecek psikolojide degildim. O yüzden sezeryan tercih ettim