Haticeozlem ben daha 34. Haftamdayım bende çok düşünüyorum. Çabuk toparlanamazsam benimle kim uğraşır diye. Annem rahatsız bana bakma şansı yok kayınvalidem çalışıyor. Doğumdan sonra evde ablam kalıcak yanımda 1 hafta felan ama hastanede kalamıcak küçük çocuğu var.
Eşim kalsa ikimiz becerebilirmiyi diye düşünüyorum sürekli🤧hastanede
Sürekli kafamda sorular