Gamoos Kızlar selam, 28 haftadayım gürcan beye gitmeyi düşünüyorum da doğum yapan ve ya uzun süreli takipli hastası var mı bilgi verebilir mi
Faymer1 Gamoos ben hiç gitmedim ama iyi olduğunu duymuştum bende Lokman hakimde Gülsüm Feyza hanıma gidiyorum çoook memnunum ilk gebeliğimde de ona gidiyordum🌸
Mihribansarma Gamoos daha dogumunuz var ilk başta muayene olun ona göre karar verirsiniz çok ilgili işini hakkıyla yapan biri gözün kapalı gidebilirsin
Mihribansarma Gamoos 27 haftalıgim evet başka hiçbir doktorda gitmiyorum onun takipli hastasıyım çok memnunum işini ehli yapan insanlardan çok memnunum
Gamoos Teşekkür ederim, bende iki hafta sonra gidip hem muayene olup hem tanışmış olurum. Çok teşekkür ederim
Mihribansarma Gamoos rica ederim ne canım benim demek benimde 6 sında randuvum var görüşürüz de belki ozaman inşallah nasip