MelodyFairy Az önce gebelik testi yaptım 🙈5. Güne girdim , erken biliyorum evet ama ben merak ettim nasıl çıkacak diye 😃umarım vakit gelince de böyle görmek nasip olur 🥹Aminn. 🤲🏻
Seval0Seval MelodyFairy benim 4 günüm daha var ve yapmak istemiyorum iki düşük yaptım kendiligimden gebe kalmıştım 1 buçuk yıl korundum yeni den o duyguyu nasip etsin Allahım
MelodyFairy İlk defa çatlatma iğnesi oldum o yüzden merak içindeyim. Böyle silik olması normal mi? Yoksa koyu mu çıkması gerekirdi ?
MelodyFairy aslii57 evet yalancı pozitif biliyorum bunu canım ama ilk defa iğne kullandım ya görmek istedim nasıl çıkacak diye ☺️🙈yani böyle silik olması normal mi hormon var diye daha koyu bekliyordum yani ne bileyim 😃zaten daha idrar testi yapmam kan veririm direk 12. Gün versem olur mu?
MelodyFairy Seval0Seval ben adet günümü bilmiyorum sadece çatlatma iğnemi oldum diye 14 gün sonrasına hesap yaptım hep düzensizdi 😏 İnşallah böyle pozitif görürüz canım
MelodyFairy Seval0Seval maalesef canım doğru olmuyor baya düzensiz olan biriyim İğnenin 12. Günü kan vermeyi düşünüyorum artış olursa gebelik düşüş yada aynı olursa iğne etkisidir dicem artık