mekselinaa Sezeryanlı halimi geçtim yeterki bebeğime süt verebileyim bebeğim küvezde sağıyorum ama gelmiyor ben napıcam 😔
Rumeysaaa67 mekselinaa valla bı bilgim yok Canm bende ilk doğumda sezaryen oldum benimde sütüm gelmedi.. hemşireler çok uğraştı sıcak su masaj ama damla bile gelmedi mama verdim ilk gün eve gidince pompaya sürekli sağdım oğlum emiyordu ama süt gelmiyordu 3 gün sarı süt az az geldi derken en fazla 1 ay emzirebildim onuda pompayla sonra pes ettim keşke etmeseydim şuan 2. Gebeligim ne olursa olsun emzirmeye calisicam humana çayı varmış birde incir suyu kimyon bol bol su inşallah sütun gelmesi dileğiyle sakın pes etme😊
omuyk09 En başta sakın üzme kendini.. bende sezeryanla doğum yaptım ve 3. Gün sonunda çok az az gelmeye baslamıştı şimdi şimdi toparlıyorum bende. Dereotu, rezene, kuru dut, bulgur pilavı yedim, şuan daha iyi geliyo sütüm bi dene istersen
Bimiyendis İncir uyutması yaparlar süt için, bol su içmen lazım, bir de sağma kuralı var 1 saatlik. 20 dk sağıyorsun 10 dk. Dinleniyorsun 10 dk sağıyorsun 10 dk dinleniyorsun bi 10 dk daha sağıyorsun bunu da deneyebilirsin. Bir de stres olmaman lazım. Mümkün olduğunca bebişinle temas kur. Sağma makinen manuelse lansinohun elektrikli makinesini deneyebilirsin çok işe yarıyor. Unutma ki stres oldukca sütün çekilir. Bebişin bol bol anne sütü alır inşallah
murvet_98 Eczanelerde süt arttırıcı çaylar oluyo onlardan alabilirsiniz bende hem o hemde un helvası çok güzel süt yapmıştı