2019da epidural oldum arkadaşında dedigi gibi belden hiç hissedilmeyen bi iğne yapiyo genel anestesi doktoru sonra gidiyo 5 dkya cocugunu goruyosun 😇 benim tek sıkıntım girerken soruyolar herhangi bi rahatsizligin varmi vs diye yok diyip geçiştirdim heyecandan tansiyon düşüklüğü yaşıyordum hep. Doğum esnasında karnım açık olmasina rağmen sürekli tansiyon düşüklüğünden kusmuştum kolumdan iğne yapmişlardi ve cok kizmislardi ölebilirim diye. Ameliyat sonrasi bende hemen ayaklandim yurudum hicbi sikinti cekmedim hala da cekmiyorum 2. Hamileligimi yasiyorum suan 8 hafta sonra bi epidural daha olup gelcem 😄