Rabis0446 Varmı bizim gibi günü az kalan nasıl gidiyor kızlar sancılarınız varmı bizim planlı sezeryan olacak inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🙏🏼
Serpilinumudu Rabis0446 sağlıkla kavuş 🙏🏻 Bizimde son 16 bugün nişanım geldi bakalım ne zaman gelecek 💙
Serpilinumudu Rabis0446 Evet ilki normal oldu bu da bi aksilik çıkmazsa normal olacak hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
Aysehappymom Benimde son 11 ama hiçbir belirtim yok (38+3) Düzenli olarak gelen giden bir sancı ağrı vs kalmadı Haftalarımda bile daha çok ağrım vardı 😵💫
Aysehappymom Rabis0446 amin inşallah Hepimize Rabbim yardım etsin kolay bir şekilde geçsin doğumumuz inşallah Çok korkuyorum
Rabis0446 Asyaaammmm Çok duygulandım benim kuzumun adı da Asya sağlıkla gelsin kokla doğduğunda benim için 🥰