Nurcihannan Kızlar 37 haftalık oldum günde 3 kere falan heran adet olcakmışım gibi regli sancıları vuruyor. Doğumun yaklaştığının habercisimi. Çocukta toplanıyor arada. Ne dersiniz 1 haftaya gelir mi
Merve-34 Nurcihannan bende 33. Haftayım yeni oldu aynısı sancı sırasında bebeğinizde hareket oluyor mu
Rmysarft Nurcihannan bende 37+4 oldum arada kasıklarıma belime vuruyor bebeğin hareketleri de iyi ama bazen sertleşiyor tek bi tarafa toplanıyor falan bende bekliyorum nişanım geldimi suyum geldimi sancı mı bu kafayı yemek üzereyim 😂
birannis_ Nurcihannan ben 10 gündür aynı durumdayım ama hala tık yok hatta artık belime vuruyor ağrılar bugün yarın derken 10 günü geçtik bakalım doktorumuz yarın ne diyecek
Nurcihannan Rmysarft aynı ben. Bende sürekli öyleyim nişanmı falan kontrol ediyorum. İnsallah sağlıkla tek avazda gelirler