Asinemkaan Dikişlerinizin bakımını nasıl yaptınız ve korse kullanımını yeni doğum yaptım arkadaşlar ıkı gün olacak bilgi verir misiniz tecrübelerinizden
Nurr_22_22 Asinemkaan hergun batikonla pansuman yaptım üzerine gazlı bez koydum duştan sonra ıslak bırakmadım iyice kuruladim korseyi de doktorum 10 gün sonra dedi ama dikişlerim acıdı 1ayi buldu kullanmam
Nurr_22_22 Asinemkaan birde çatlak olmaması için nemlendir vücudunu ben hamileliğim boyunca bebek yağı kullandım bir tek catlagim olmadı doğumdan sonra vücut eski haline geldiği için çok catlagim oldu
FatmaAhmett Asinemkaan canım her duştan sonra ilk önce güzelce havlu ile kurula sonrasında batikon ile temizle ve wc girip çıkarken orasını elinden geldiğince kuru tutmaya bak benimde dikişlerim var anca bu şekil oluyor
Asinemkaan Nurr_22_22 her WC ve duştan sonra mı yaptınız batıkonu bu arada vajınal dikişten bahsediyorsunuz değil mi
Nurr_22_22 Asinemkaan hee ben sezeryan zannettim normal olmadım ama bildiğim kadarıyla her tuvaletten sonra temiz kuru olmasi gerekiyor galiba ilaç filan da veriyormuş doktor başka türlü çabuk iyilesme olmaz