Doruk_annesi Kızlar 39+3 hala doğurmayan var mı benim gibi ne sancı var ne nişan belirtisi çatlamak üzereyim 😂
Koalammm Doruk_annesi bizde bugün tam 39+0 olduk bendede tık yok hala. Biraz önce belimde ağrı var gibi hissettim çok çok hafif ama anlayamadım da hafif olunca sanki agrimadi bana mı öyle geldi diyorum. Beklemekteyiz bakalım 😅
Doruk_annesi kahvesever__ sancıdan çok benim ki kaburgama girmeye çalışıyor daha çok yukarı vuruyor kendini naptın ülkenin son durumunu mu öğrendi anlamadım vazgeçti herhalde diyorum 😂
Gizemasya13 39+ 4 son iki saattir baya sancım var hadi artık diyorum forumda sanki herkes doğurdu bir ben kaldım gibi 🤭🤭
Koalammm Doruk_annesi amin canım inşallah 🙏 nst de sancılar da çıktı ama düzensizdi işte Çarşamba tekrar gidicem bakalım nolucak
Merveedmnn 23-0w-a 39+3 beklemedeyim bugün merdiven ve çömelme hareketi yaptım biraz ağrım var gibi ama anlayamıyorum tam
Doruk_annesi Merveedmnn Benim de çok enteresan bir şekilde hareketlenmeler başladı sanki 39 haftalık değil 33 haftalık gibi