Prenssannesi_ Kızlar vajinamda aşırı kasinti ve kızarıklık mevcut doktorum fitil verdi ama fayda etmedi hala da devam ediyor.Gecmwsi için ne yapmam gerekiyordu, bu süreçte acaba doğum normal gibi gözüküyor Sizce bu Enfeksiyon normal doğum yapmamı engel olur mu
Gizem04 Prenssannesi_ Benimde 31. Haftam sürekli tekrarlıyo bi düzeliyo sonra tekrar başlıyo Şuan bende fitil ve zalain krem kullanıyorum çok faydası olacağını düşünmüyorum ama inşAllah olur ne kullandıysam asla düzelmedi 2 hafta olmasa sonra tekrar başlıyo magnezyum kullandığım dönemde azalmıştı tekrar başladı
songul_21 Prenssannesi_ yeşil sabun ile yıkasanız iyi gelir. Bende de oluyor, yeşil sabun ile bi kaç kere yıkayıp kurutun iyi olur inşallah