Kizlaar 3 gun sonraya gün aldim 39.haftada bebeğimi kendi istegimle sezeryan ile doğurucam çünkü normal dogumdan cok korkuyorum zaten bebegim iri bi bebek sanirim 4 gun önce gittim ve doktor ultrasona bakmadı nst cekip yolladi 36+6 da 3349 demisti ay cok heyecanliyiiimmm neler yasadiniz nasil gectii anlatir misiniz birazzz
Kendi isteğiyle sezeryan olup normal dogum yapmadığına pişman olan varmi ??