rodin123 evet benimde klomen kullandığım ay ev tasıdığım zamana denk gelmisti pek bebek falan aklıma gelmiyodu eve odaklıydım tamamen nasıl temizlencek iki ev birden sonra nasıl yerlescen falan rüyama bile o giriyodu o ay hamile kaldım ilk denemede doktorumda altı ay kendiliğinden olmazsa yine klomene gecicez dedi bende kendiliğinden olsun istiyorum aslında suan daha bir aydır korunmuyoruz eylülde kürtaj oldum ekimin sonuna kadar adet görene kadar korundum adetten bi kac gün öncesine kadar daha doğrusu sonra adet oldum bıraktım tamamen bu ay ücüncü ayım olcak bir aydır korunmuyoruz daha hemen olcak diye biseyde yok tabi ama klomende pek istemiyorum ama bebeğimde hemen olsun istiyorum üff ne zor seylermis ya bu beklemek insanı öldürüyo tekrar basa döndük tam bebek sevinci heycanı yasarken😔