Btlyyy Kızlar uyuz oldum 3 buçuk aylık hamileyim sirke kullanmalimiyim heryerim kaşınıyor yaralar cikti
Maviaslan Btlyyy Bir hastanenin aciline gitmelisin derhal ve Kadın doğum doktorunun bundan haberi olmalı. Uyuz olunduğunda iğne mutlaka vuruyorlar buna izin verecek mi sormalısın . Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim
teachermom1 Btlyyy Boşuna sirke sürmeyin, bir işe yaramayacak. Acilen dermatolojiye gidip ilaç alın. Evdeki her şeyi yıkayın. Koltuklar, yataklar için profesyonel temizlik hizmeti alın. Kısa sürede iyileşirsiniz inşallah.
Busra221 Btlyyy teshisi doktor mu söyledi yoksa kendiniz mi kaşıntıdan böyle düşüyorsunuz.? Bende kendimde ve kızımda uyuzdan şüpheleniyorumda acaba hangi şehirdesiniz
Elifkodalogluuu Busra221 bende kaşıntı nedeniyle acile başvurdum acildekiler uyuz olduğunu düşünüp dermatolojiye konsültasyon verdi 3 dermatolog gelip muayene etti uyuz değil gebeliğe bağlı bir kaşıntı olduğu anlaşıldı. Ancak gebelikte karaciğer değerlerinde bozulma olursa oda kaşıntıya sebebiyet verebiliyor mutlaka doktora gidin ihmal edilecek bir durum değil
Btlyyy Busra221 sağlık ocağı alerji olmşsun dedei doktor gidemedim hla ama bir kadın baktı vücuduma uyuz olmuşsun kızım sen dedi o böyle şeyleri anlıyor damaz olanları iyleştiriyor
Maviaslan Btlyyy Uyuz olduğunu doktor söylemediyse içinin rahatlaması için acil veya dermotoloji bölümüne gitmelisin. Gebelikte kaşıntı olur bende de var. Uyuz olmak çok başka bir şey sadece kaşıntıyla buna karar vermedin umarım.
Birrrcan Btlyyy merhaba belirtiniz nedir mesela bende on gündür kaşınıyorum tahlil verdim temiz çıktı ama hala da geçmedi ne kullansam geçmiyor hiç uyuz olmadım vücudumuzda kuru kasinti mi var yoksa baska şeyler mi çıkıyor
Elifkodalogluuu Btlyyy asla ihmal etmeyin gündüz gidin ki poliklinik saatinde acilden konsültasyon verebiliyorlar o zaman dermatolojiye zaten önce kan alıyorlar