fizikcianne hemsireanne16_ uygun fiyatlı olduğunu biliyorum ama cesaret edemedim iki katı fiyatına başka bir mağazadan görüp aldık mecbur
Nurlyy hemsireanne16_ biz aldık ordan bizzat mağazasına gittik her ürüne baktık 2 yıl garantisi var seçtiğiniz herşeyin, ürün satış sonrası da müşterileriyle ilgileniyorlar ben ilgi ve alakalarından ötürü de memnunum, aldığım ürünlerden de memnunum
Minigiim-vebenn52 Evet bende ordan almayı düşünüyorum genele göre mobilyaları güzel ve uygun fiyatlı yorumlarını okudum ama bilemedim