Remziye-karahan Kozlar merhaba 😊bebek arabası arayışı içindeyim ama karar veremiyorum hem fiyatı uygun olsun istiyorum 10 bin 15 bin vermek istemiyorum hem kullanışlı olsun istiyorum Alanlar memnun kalanlar varsa tavsiyelerinizi bekliyorum ❤️
MrsAcar1 Remziye-karahan 4baby markasının pusetli olanını çok öneriyorlar 4-5 bin civarı sanırım araştırın isterseniz ☺️
Minigiim-vebenn52 Biz kabin boy aldık 4500 küsüre Puseti de var herkes bunu önerdi tek tuşla açıp kapanıyor hafif rahat
elmas8 Gayekaragoz ürünü online da göremedim. Siz mağazadan mı aldınız? Pusetle birlikte fiyatı nedir acaba