Rumeysaaa67 Seni bütün ülkeyi sarsan bir depremin ertesi günü, 7 Şubat sabahı öğrendim can oğlum. Başlarda deprem haberlerine ağlamaktan sana sevinemedim bile. Ablanın oyuncaklarının çoğunu, küçülen kıyafetlerini, unisex olanları bile koliledim gönderdim, ikinizin başının gözünün sadakası olsun diye. Bir de büyük ablan var, cadı ablan. Baban ona asla üvey muamelesi yapmadı, sen de yapma oğlum. İki ablan da seni çok seviyorlar, gelmeni dört gözle bekliyoruz hepimiz 🌸 sen bana 20 günlükken toprak olan abinin emanetsin, rüyamda seni kollarıma verdi, ismini söyledi 🥺 sağlıkla gel can oğlum, mutlu bir hayatın olsun. Hep sev, sevildiğini bil. Kavuşacağımız güne kadar, Rabb’ime emanet ol 🥰