canim-bebegim Merhaba arkadaşlar 20+4 haftalığız fakat hareketleri falan çok aşağıda hissediyorum göbeğim yukarı çıkmadı hiç sanki bebek hemen vajinamın üzerinde eğildiğimde falan kasıklarım çok acıyor sizinde öyle mi acaba nasıl
surfermom canim-bebegim benim de öyle, bazen sanki vajinada kıpırdıyor. Doktor kontrolünde normal 🙆🏻♀️ burada okuduğuma göre 25. Haftalarda karna doğru çıkıyormuş bebiş.
1s1e1d1a_ canim-bebegim 21+4 oldum bendede öyleydi 20.haftaya kadar çok altlarda hissediyordum ama yaklaşık 4 5 gündür göbek deliği hizasında hissediyorum bazen aşağıda hissediyorum şuan içerisi geniş olduğu için diledikleri gibi hareket edebiliyor endiselenme sağlıkla kucağımiza alalım insAllah♥️🤲🤰
Minikayak24 canim-bebegim benimde öyleydi ve hala öyle 26+2 deyim ayıptır söylemesi damla çişim gelse tuvaletteyim ben sorduğumda bebek makat duruyor ayaklarıyla mesanene vuruyo dedi ve hala makat duruyor büyük ihtimalle sizinde öyle olabilir kesin diyemem doktorunuza sorun size en net cevabı verir ben baya korkuyodum sanki çıkıcak gibi ama makat oldupu içinmiş
canim-bebegim surfermom inşallah canım bazen sanki aşağıya baskı yapıyormuş gibi hissediyorum kasıklarıma falan batıyor ilk hamileliğimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım
1s1e1d1a_ canim-bebegim az önce öğrendim bende kızmış hissediyordum zaten herkes erkek diyodu ben kız diyordum sağlıkla gelsin insAllah♥️🤰
Merve3801 29-30 haftaya kadar hep kasıklarımda hissettim canım çok korkuyordum bende normalmiş şuan 34 üm yularda hissediyorum
ysm_22 Bir hafta öncesine kadar benimde öyleydi doktorum doğum kanalına girdiğini söyledi çok sancım oluyordu 1 hafta dinlendim uzandım hiç birşey yapmadım bir de bol su içtim döndü sonra suan 25+2 haftalığız
angel4545 canim-bebegim bende iki haftadir çok güzel göbekte hissediyordum sağlık problemi çıktı 1.5 saat ultrason falan amniyosentez yapcaz dediler gerildim üzüldüm vs. 21+3 um hastaneden geldiğimden beri sanki hareketler yavaşladı bı tepik atiyo gibi çok küçük aslında anlayamadım da vajinam cikcak gibi o ara sanki akıntı oluyo vajinam zonluyo gibi oluyor ağrı var çözemedim ilk gebelikte hiç anlamamistim
canim-bebegim 1s1e1d1a_ aaaa hayırlı olsun inşallah bana da erkek diyor herkes ama ben kız hissediyorum bi oğlum var bi kuzum olsun isterim rabbim sağlıklı hayırlı bi şekilde kucağımıza almayo nasip etsin inşallah
ysm_22 canim-bebegim korkma canım 20 haftadan sonra bebeğin kafası ağır bastığı için olabiliyormuş sırt üstü uzan ayaklarının altına minder koy dinlen bide bol su iç
Kubrademirli canim-bebegim çok normal o şekilde hissetmeniz ben 21.haftada renkli ultrasona gittiğimde doktora sormuştum tam kasıklarımın oradaydı 25ten sonra göbek hizama çıktığını hissettim şuan 33+5 teyim midemin altında çok yukarıda 🥹