Ben duygu Işıl Gencer’de doğum yaptım memnun kalmıştım. Ayrıca Nagihan hanıma çok giden var iyi bir doktor diyorlar. Ben en son mart ayında fiyat almıştım sezeryan doğum 15.000 demişlerdi diye hatırlıyorum. Muayene de o zaman 950₺ filandı sanırım. Sımdı zam gelmiştir.