Dilan42 Kızlar sizde de bu kadar kötü düşünce oluyor mu acaba bebeğim sağlıksız mı olacak acaba bir sorun mu çıkacak bir sürü şey ben kafam duruyor bazen🤦♀️
Sbhtzmn Dilan42 oluyodu olmazmı😟. Ama bol bol dua et Allaha sıgın içine ferahlık versin 🤲🏼 (ben öyle yapıyordum) sag salim kucagına al bebişini inşallah💖
e_blue_sky_a Dilan42 benim 9.haftaya girince düşüğüm olmuştu. Şimdi çok şükür 13ü gördük ama korkuyorum hep ya bsy olursa diye.
Yagmure Dilan42 öğrendikten sonraki ilk 2 ay neredeyse uyku uyuyamıyordum düşünmekten zamanla tevekküle geçtim çok şükür öyle rahatladım yoksa kafayı yiyeceğim sandım
Ezgiyldz94 Şeytan vesvese veriyor size tavsiyem şu duayı okuyun hep Amentü billahi ve rusulihi hüve’l evvelü hüve’l ahirü ve’z zahirü ve’l batinü ve hüve bi külli şey’in alim
gulruba Benim ilk hamileligim 3aylikken kürtaj olduğu için şuan kafamda deli sorular ama bı yandan güçlü bir his sağlıkla dogurcagimi söylüyor inşallah rabbim kucağıma almayı nasip eder
Mlsfcr Dilan42 öyle şeyler düşünmeye başladığım an başka şeylerle uğraşmaya çalışıyorum ismi azam ninnisini hem bebişime hemde kendim dinliyorum sakinleşiyorum sizde yapabilirsiniz 🌸
Dilan42 Evet kızlar gerçekten çok kötü bazen tamamen geçiyor bazen de geliyor geçmiyor ben ikili üçlü testleri de yapmak istemedim dediğiniz gibi Rabbim bilir olsa da olmasa da evladımız dua etmek birbirimize en iyisi olacak 🩷🩷