Kadın doğum aciline gidin. % 95 kanamalar riskli oluyor çünkü yerleşme kanaması her kadında olmayabiliyor. Zor tabi ama stres yapmayın daha da kötü olmasın. Yiyecek ekmeği varsa doğar o çocuk bir doktorun kese bozulmuş bir hafta içinde düşük yaparsın dediği arkadaşım doğum yaptı. Kanama oldu diye kendini üzme O yüzden doktora git için rahat etsin gerisi Allahın takdiri.