ilknur_eyes
canım merhaba, üzüldm yazdıklarını okuyunca. ben de 36 yasındayım, bebegim su an 2,5 yasında. bebegime 68 kg ile hamile kaldım, 84 kg ile doguma gittim dogumdan sonra dogum kaynaklı pupp sendromu denen bir hastalıga yakalandım ve sürekli kortizon kullanımı kaynaklı tabi dikkat de etmedim bebegim 3 aylıkken 100kg oldum.
hayat durdu benim için ne yaptıysam veremedim 1 senede zar zor 94kgya düştüm ve kilo kaynaklı tansiyon şeker ve kalp aritmi sağlık sıkıntıları yaşamam nedeniyle sonunda mide ameliyatı olmaya karar verdim, 94 kg ile ameliyat olup 49 kgya kadar düştüm sonra 51 kgda sabitlendim.
hiç beklemediğim bir anda da yeniden hamile oldugumu ögrendim. bu süreci yasamıs biri olarak ameliyat güzellemesi yapmak istemiyorum ama sağlık açısından da sorun yaratıyorsa ve eğer defalarca deneyip veremiyorsan böyle bir ihtimal de var.
umarım allah gönlüne göre verir, cok sevgiler 🌸