Ezgiyldz94 4 ay kaldı doğuma ama korku sariyor bazen nasıl doğum yapcam ya bişey olursa korkusu sizde de oluyor mu??
Deletedmom_053 Ezgiyldz94 benimde 4 ay var bende çok korkuyorum ilk gebeligim tecrübesizim ve sezeryan olucam🙂
HTC-CR Ezgiyldz94 korkma bol bol dua et, bende normal istiyordum 40. Haftaya kadar bekledik gelmedi sezeryan oldum. Hatta 10 gün oldu bile, allahım hayırlı bir doğum nasip etsin 🌸
Humeyraa12 Ezgiyldz94 daha çok varmış sizin hiç düşünmeyin vallahi 2. Trimesterin keyfini çıkarın 🌸benim inşallah 11 gün kaldı işte o korku ve endişeyi dibine kadar yaşıyorum ilk doğum ve başıma neler gelecek bilmiyorum 😂sağlıkla kucağımıza alalım inşllah hepimiz 💕
Ezgiyldz94 Deletedmom_053 benimde ilk ondan sanırım neden sezeryan normal istiyorum ben inşallah öyle olur
Angel_12 Deletedmom_053 keşke normal tercih etseniz o kdr güzel bir süreç ki . Hem sizin için hemde bebek için daha sağlıklı . Yanlş anlaşılma olmasın sezeryan doğuma asla karşı değilm saygı duyuyrm ama normal doğumun işleyişi çok büyüleyici♥️
Taskaya96 Ezgiyldz94 heyecan, korku acaba nasıl olacak düşüncesi garip bir ruh halim var hem zaman hemen geçsin bebeğimi kucağıma alayım istiyorum hemde geçmesin korkuyorum 😅
Bilge_11 Ezgiyldz94 Evet ilk gebeliğim 34 yaşındayım 35+6 haftalik olduk dogumun sekli henüz belli değil perşembe kontrolüm var Dr birsey söyler artık herhalde. Her iki doğumdan da korkuyorum ama normalden daha fazla korkuyorum kendime güvenim yok
Ezgiyldz94 Humeyraa12 11 gün mu ben heyecandan uyuyamazdim.valla bitmiş günler nasıl geçiyor son aylar
Busradundar10 39hft oluyoruz artık korkularım aşırı arttı en başta çok rahat doğururum yaparım diyordum ama şuan hem normalden hem sezeryandan çok korkuyorum insanlar diyorum ikinciyi nasıl yapıyor Allah hepimize güç versin sağ salim kavuşalım inşallah
Humeyraa12 Ezgiyldz94 benim ayaklarım çok ödem topluyor o biraz zorluyor onun dışında sıcaklar ve artı kilolar insanı bir miktar bıktırıyor 😂 ama yinede değer bugün bile ağladım mesela düşününce duygusala bağlıyorum 9 aydır içimde iki kalp taşıyorum içimde onu büyütüyorum hıçkırıklarını hareketlerini hissediyorum onunla bağ kuruyorum ve artık son günler o güzel duygulara veda ediyor olmak canımı acıtıyor. Çok özleyeceğim 🥹🥹
Dilek_5 İlk doğumunuz mu ? Ben ikinciyi doğuracağım haliyle korkuyorum ilkinde de korku vardı ama bu kadar değildi . Sıkıntılı bir doğum süreci yaşadım ilkinde ondan dolayı ikincide korkuyorum . Normal doğum yaptım Buda normal olur heralde