Merhaba kızlar 25 haftalık hamileyim bebeğimin karın çevresi 2 hafta geri ve ellerini ultrasonda 2 aydır açmıyor.Ciddi ölümcül hastalık (trizomi 18)söylediler bize elinin duruşu yüzünden ama bebeğimde başka bulgu da yok.Allah a bıraktım kendimi ilk günler o kadar ağladım üzüldüm ki elimden dua etmekten başka bişey gelmiyor.Benle aynı durumda olan var mı ?