Anne adayları herkese merhabalar, 37. haftadayım ve doktorumdan memnunum ama başından beri güven vermiyor sürekli bi sezeryana yönlendirmeye çalıştığını hissediyorum. Bebişin başı aşağıda ama daha kanala yerleşmiş değil. Bebeğimin bi böbreğinde de 12 mm bi genişlik var, bu yüzden eğer 38.hafta da da kanala yerleşmezse sezaryenle alırız dedi. Başka bir şehirde tanıdığım bir doktora sordum. Bu durum sorun teşkil etmez normal doğumu bekleyebilirsin dedi. Doktorumdan aşırı derece de soğudum bu saatten sonra başka doktor bulma ihtimalim de yok. Fikrinize desteğinize ihtiyacım var :(