Merhaba ikidir kıl dönmesi sorunu yaşıyorum doktorlar ameliyat olsam bile tekrar etme olasılığı var diyorlar lazer tekrar etme olasılığınıda düşürüyormuş ama ben çok tüylü biri değilim ve tüylerimde sarı güneşte zor zar belli olur lazer bu tüyleri görmez diyorlar doğrumudur koltuk altımdan dolayı sıfır kolda giyemiyorum sürekli ağda jilet uğraşıyorum bundan kurtulmanın yolu yokmudur sarışın olup lazere giden varmı