babycom456 Kızlar genetik test verdim sonucum cıkmıs yarın gidicem doktora , catlatma iğnesi vurulalı 6 gün oldu ama pıhtılasma varsa iğneye ne zaman başlamak gerekiyo bilen var mı
Happy-melek1997 babycom456 bende bu ay klomen kullandım ve pıhtılaşma var bende de bende kendim coraspin aldım önlem amaçlı hamile kalırsam da iğneye o şekilde başlıcam
babycom456 Seval0Seval ne zmaan başladın acaba canım hamile kaldıgını öğrendiğinde mi öğrenmeden önce mi
babycom456 Hicran57 ya cok tesekkür ederim bende korkuyodum gec kaldıysam bisey olursa diye gerci hamile miyim bilmiyorum ama tesekkur ederim
babycom456 Happy-melek1997 peki iğneye rapor mu cıkıyo acaba yani özelde mi cıkıyo devlette mi yaptırmak gerekiyo
Hicran57 babycom456 devlet yazıyor acilden giriş yapıyorsunuz 1 haftalık yazıyorlar. Ama heterazigot iseniz sadece coraspirin veriyo doktor. Homozigot iseniz iğne veriliyor
Sunaya babycom456 benim özel dr var ama reçete yaziyor ben o receteyi sağlık ocağında tekrar yazdırıyorum
Happy-melek1997 Hicran57 ben 1 seneye yaklaştı test vereli tam hatırlamıyorum 2 yada 3 genimde var 2 kürtaj Bi kimyasal oldu benim bazılarında iğneye kalp atışı duyunca başlanıyor bende hemen başlanacak çünkü hiç kalp atışı duyulmuyor bebek varla yok gibi oluşup kalıyor o yüzden gebeliği öğrenir öğrenmez başlıcam
Hicran57 Happy-melek1997 keşke 1 düşükten hemen sonra genetik testi verseydiniz. Bende 2 düşük yaptım genetik testi verdim ama benimki temiz çıktı. Bakalım fameraya başladık rabbim ne zaman nasip eylerse
babycom456 Neslihankrhmt ben 1 kimyasal 1de kalp atısı duyulmadıgı icin kürtaj oldum o yuzden verdim testi , bu ay klomen kullandım hamıle kalırsam ne zaman kullanmam gerekir diye sormak icin yazdım