Esmaxzcv kendini yoracak bişry yaptıysan bebekte yorulmuş olabilir vana da aynısı olmuştu doktor dedi ağır bi iş yaptıysan oda yorulmuş aşşağıya çökmüş eve git bir kaç gün dinlen geçer dedi ve aynısı hamile arkadaşımada oldu ikimizde bumbar temizledik ikimizinkide hareket etmedi o doktora gitmwdi ben gittim ertesi gün ikimizinkide hareket etti çok şükür ama yinede bi doktora görün istersen için rahat etsin