Meryemgrcy lazer epilasyon da kararlı isen ,ağda yı unut. Artık hep jilet ile devam etmek zorundasın ve hayır jilet tüyleri arttırmaz ama ağda bir kökten birkaç tüy çıkmasını tetikler, lazer var olan kılları inceltiyor. Jilet ile çoğaldı gibi hissetmenin sebebi kıllar 2 parti seklinde çıkıyor. Lazer de 1 seans 1 partiyi yakıyor 2. Seans 2. Partiyi yakıyor, 3. Seans tekrar 1. Partiyi yakıyor. Uzun süre gitmeyip jiletle alırsan 2 parti de çıkmış oluyor ve bize sayısı artmış gibi geliyor. Ağda yapıp tekrar lazere başlarsan en baştan başlamış gibi başlarsın.