Keşke dediğimiz kadar kolay olsa normal doğumu bilmiyorum ama 9 ocakta spinal anestezi ile sezaryen doğum yaptım bebegim kuvezde olmasına rağmen kendi ihtiyaclarimi bile henüz tam anlamiyla karsilayamiyorum ne annem ne kayinvalidem en büyük destekçim eşim oldu umarım sizin dogymlariniz daha kolay geçer arkadaşlar