Birrrcan cilt kuruluğundan olabilir. Bende de kaşıntı vsr ve kuruluktan kaynaklı olduğu anlaşıldı. Odama nem ölçer aldım, yüzde 50 civarında tutuyorum nemi. Banyodan sonra bepantol, kantaron yağı, bebek yağı elimde uygun ne varsa o anda nemlendiriyorum vücudumu öyle geçiyor. Tabi gıda alerjisi veya başka bir alerjiden de olabilir. En yaygınları polen, ev tozları, kedi köpek tüyleri, kümes hayvanları vs. Oluyor genelde