Rabia_bspnr 40+1 haftalığım hala bekliyorum sancı yok açılma yok 2 gün önce nişanım geldi sadece. Anne karnında bebekler 40 haftadan sonra kakasını yapıyormuş her bebekte oluyor mu 41 42 haftalık doğum yapanlar cevap verebilir mi acaba
MehmedinZeynebi Rabia_bspnr suyunu pütürlü goruyorlarmis kalp atışı duzensizlesiyor kaka yaptılar mı ayrıca her bebek yapmıyor
Mutlulukkk Rabia_bspnr ben 41+1 de dogurdum. Ve kakasini yapmisti. Bildigin balçık gibi pisligin icinden cikti yavrum 🥺
Kukulikukuli12 Rabia_bspnr 39 dan sonra 3 günde 1 gittim devlet hastanesine. Agrım sancım acılmam su nişan gelişi hiç yoktu. Bende doktora demiştim kakasını yerse nasıl anlıcaz diye. Anlayamazsın bebeğin hareketlerini takip et. Farklı akıntım agrım sancım olursa bekleme hemen gel. Burda anlaşılır demişti. 41.hafta yastıısm yapıldı. Bende ondan cok korkuyordum. Cok şükür bişey olmadı
Rabia_bspnr Mutlulukkk geçmiş olsun canım ya 😔 3 günü bir kontrole gidiyorum suyu normal diyorlar hep
Mutlulukkk Rabia_bspnr sagolasinnn🌼 benmde oyleydi doguma iki gun kala suyun cok azalms habern olsun dedi doktor. Sonrasida dogum oldu zaten
Rabia_bspnr Kukulikukuli12 darısı bana inşallah ya normal olsun diye çok istiyorum onun için bekliyorum bebeğimde içeride rahat durur umarım 😄
Krtcm Rabia_bspnr şöyle anlatayım 36.haftada nişan geldi açılma olmayınca bekledik 39+6 da gece tansiyonum yükseldi sabaha düzeldi suni almaya başladım ebe kontrole gelince yatakta suyum geldi dr baktı bebek kaka yapmıs acil sezeeyana alındım şükür sağlıklı doğdu
Ozlemdemir Rabia_bspnr benim 40+5 te beş cm açılma ile kaka yaptı içerde. O yüzden acil sezeryana alındım