Merhaba bende 33 haftalık hamileyim yaklaşık 3-4 haftadır ayaklarım balon gibi. Oldu naptıysam inmiyor doktor ayağımı havaya kaldırmamı soğuk suda bekletmemi ve fazla ayakta kalmamam gerektiğini söyledi şişlikten hariç bide yanıyor ayaklarım o yüzden soğuk suda kovada bekletmek iyi geliyor