gamzecgr Babyy21 12+2 de belli olmuştu bizim doktorumuz %100 eminim diyince söyledik ama yanılma da olmadı
sevgi9654 Babyy21 soranlara söyledim neden gizleyelim ki🫠 hamile olduğumu ilk öğrendiğimde bebek çok küçük olduğu için beklemiştim sadece. cinsiyeti söylemek için beklemek saçma 🙃
Nur_50 Babyy21 evet annem ablamlar yengem ve kaynanam görümceme uzak akrabalar bilmiyor hamileliğimi daha