Ben çam sakura şehir hastanesinde doğum yaptım oğlumda çok güzel ilgilendiler özel hastane gibiydi sana özel oda tek sen varsın yanında 1 refakatçi oluyor odanın içinde tuvalet var banyoda yapabiliyorsun bebek hemşireleri de çok iyi ilgileniyor şimdi 36+3haftalık hamileyim kızım olacak çam sakura da yine yapıcam doğumumu tavsiye ederim