Semasyy Elifinal benim iki gündğr kaşınıyor hemen panik yaptım hamilelik kolastazı olabilir diyorlar iki aydır nasıl beklediniz hemen doktorunuza danışın
Happymm Elifinal benim yengemde vardı enzimleri yüksek çıkmıştı mutlaka doktora gidin çok kötü bi durum ondan biliyorum vücudu mahvolmuştu