Çok şükür bende doğurdum benim gibi günü geçipte doğuramıyorum diye strese giren bütün annelere umut olsun isterim ikinci gebeliğim erken olur dedi herkes bende kendimi 36dan sonra hergün acaba bugün olur mu diye diye strese sokuyodum ama ne gelen vardı ne giden kızımın keyfi gayet yerindeydi ama ben çok üzülüyodum çevre baskısı sağolsunlar doğmadı mı noldu bilmem ne soruları artık iyice canımı sıkıyodu ilk bebeğimde 40da suni sancıyla doğdu buda öyle olucak yada beni kesin sezeryana alıcaklar kafasına girmiştim 39 haftada nişanım geldi ama sancım hiçbiseyim yoktu 41e kadar bekliycez yine olmazsa gel suni sancıyla başlatırız doğumu dediler yürüyüşler çaylar merdiven inip çıkma herşeyi yapıyodum doğum kendiliğinden başlasın diye Perşembe gecesi hafif kasılma vardı kasıklarımda yine yalancı sancıdır diye ciddiye almadım yattım uyudum sabah saat 7 rüyamı gerçek mi ayırt edemedim karnımda çok fena bir kasılma ve pıt diye bir ses biranda suyum boşaldı yatağa korktum hemen eşimi kaynanamı uyandırdım hazırlandık bir telaş ve benim artık sancılarımda başlamıştı hemen acile gittik nst kan idrar derken 3 cm açılmayla yatışım yapıldı ama ben kıvranıyodum evraklar imzalama falan derken saat 9 gibi yukarı sancı odasına alındım sancılar iyice şiddetlenmişti artık nefes aldırmıyodu bu arada açılma 5cm olmuştu nstye bağlandım hemşireye yalvarıyodum nolur beni kaldırın yürüyim diye sonra kalktım odada yürüyodum 5 dakika geçmedi bağırdım hemşireye geliyo artık dayanamıyorum diye ıkınma hissi gelmişti yatağa yatırdılar 8cm hemen doğumhaneye dediler saat 10 30 civarıydı apar topar geçtim yatağı çatala çevirdiler uzandım çok tatlı bir ebem vardı Allah razı olsun ömrüm boyunca ona hep dua edicem benimle konuştu hadi bak sonuna geldin doğru ıkınırsan kesisiz bir şekilde biticek diye beni sakinleştirdi 4 5 ıkınma derken başı gözüktü ama benim gücüm yetmeyince mecburen kesi attı ve tek ıkınma saat 11 03 kızım doğdu hemen karnıma koydu biraz öyle bekledik sonra göbek bağını kestiler yanımda onun kontrolleri yapılırken benim dikişimi tamamladı ebem içeriyi temizledi birşey kalmasın diye sonra kucağıma aldım meleğimi ve herşey 2 3 saat içinde bitti çok şükür çok hızlı bir şekilde beklediğimden çok kolay bir doğumla kızıma kavuştum konya şehir hastanesinde 11 Ağustos cuma günü saat 11.03de 3kilo 530 gram doğdu gökçe ervam Allah bekleyen herkese böyle hızlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲💕