YncaY https://imgyukle.com/i/rlaJXs Kızlar çatlama olmuyo hala 5 gündür yapıyorum bugün 6 ıncı gün hala T çizgisi silikleşmedi
elifsen Doktora gidip kontrol ettirin yumurta uzun süre kalmaz çünkü. Çatlatma iğnesi gerebilir bazem
YncaY Deletedmom_053 yok canım 14 ünde T çizgisi tam koyuydu o gün yumurtlama oldu bugünde öğlen ve akşam yaptım ama hala silikleşmedi T çizgisi akıntı var ağrıda var kasığımda
Hicran57 ipeklinaismom nasıl yani ovulasyon testiyle takip ettiğinşz halde pik göremediniz öyle olunca hamile mi olunuyor?