Esmanur43
Esmanur43 hayır erkekti bence öyle birşey yok genelde belden başlar zaten. Doktor doğum sancılarını anlamam için öyle demişti bana belden kasiklara vurmaya başlar genelde doğum sancısı demişti. Nişan ve su illa gelmesi gerekmez doğum başlaması için. Bu arada yalancı sanciyi şu şekilde anlarsın kasilmalarda sancilarda dakika tutacaksın düzenli dakikalarda gelmeye başlıyor sancilarda da şiddeti gittikçe artıyor.
Sancı ve kasılman oldugunda uzandiginda veya hareket ettiğinde geçmiyorsa, duzenliyse, şiddeti artıyorsa gerçek sancidir. Bir de duşa girince yalancı sancı geçermiş ama gerçek sancı geçmez daha da artarmis burada öyle okumuştum