Haftan geldiyse randevu almadan poliklinikten kontrol olabiliyorsunuz. Ben geçen hafta cuma güvü gittim doktora sordum randevu zor bulunuyor yani yok nasıl geleceğim dedim oda haftaya cuma sabah erkenden gel kayıt açtır 38 haftalık olduğun için zaten bakılır ded. Çünkü orda takibim vsr zaten cumâ günü tekrar gideceğim bakalım