Merhaba kizlar kısaca hikayemi özet geçmek istiyorum benim ilk gebeliğim trizomi 18 şüphesi ve farklı ultrasonik bulgularla sonlandı. Şimdi ikinci gebeligimi yaşıyorum 6+5 deyim. Bugün kontrolümuz vardi. Bebek ve keseyi gördük. Bebek 7 mm olmuş Kalp atışı da ekranda pıt pıt atarken gördük ama sesini duyamadik. Doktor herşeyin yolunda olduğunu haftasıyla uyumlu olduğunu daha çok küçük olduğu için cihazın algilayamayabilecegini söyledi. Doktorumuza çok güveniyorum fakat ister istemez kıyaslama yapıyorum ilk gebeligimde bu haftalarda bebek kocaman olmuştu nerdeyse ve kalp atışlarını duymuştuk. İlki hasta bir bebek olduğu için mi öyleydi yoksa şu an herşey normal mi emin olamıyorum bu haftada ses duyamayip hersey yolunda olan var mı