Bugün hastanenim normal doktoruna gidicem, gece ikimci doz ciğer geliştirici için gititğimde sordum doktor ilk defa bmyle bi sikayet dıydum dedi. Muhtemelen serum ve ciger geliştirici aynı anda bende ödem yaptı cnkü ödemim yoktu parmaklarımı kavusturamayınca anladm, sonucta kortizon ve bende aksi gibi eve gelince hafif yemek yerine agır yedm birden istahım tavan yaptı cnkü.