Haticeozlem Cennetinannesi benim doktorum 37 den itibaren yapılır dedi çatı muayenesi ben 37 haftaya girdiğimde yaptı banada
Ayseee07 Cennetinannesi bende özele gidiyorum 36 haftadayım bugun gecen cuma gittim 38. Haftada başlıyoruz normalde ama sen 37. Haftada gel kontrole durumda bi sıkıntı olmazsa bakarım dedı
Minikkmucizemm Cennetinannesi canım ben 39uncu haftamda oldum doktorlar gerek duymadığı sürece yapmıyorlar
[silindi] Cennetinannesi benim doktorum 38 haftamda yaptı açılmayı tetikliyor mu bilmiyorum ama 4 gün sonra doğum yaptım☺️ 38 haftada yapılıyor diye duydum genelde 35erken gibi
Haticeozlem Cennetinannesi yok çok şükür olmadi 3 gün falan oldu yapılali ama çok şükür bi Sorun olması. Doktorum dedi ama 37 den onc e yapılmaz diye
Minikmucizemveben Devlet hastanesine mi yoksa özele mi gidiyorsunuz acaba ? 38+5 oldum doktorum hala muayene yapmadı sorun benim doktorumda mı acaba ,devlete gidiyorum nbu arada
Haticeozlem Minikmucizemveben özele gidiyorum bende 37. Haftadan itibaren yapılır dedi doktorum hatta daha yeni yaptı yani
Haticeozlem Cennetinannesi bence cok erken. Doğumu bile başlatabilir o haftalarda çatı muayenesi yuzunden
Haticeozlem Cennetinannesi akıntı biraz oluyo evet ama kendini kasicak birsey yokki o kadar zor değilmiş bende olmadan onc e kokrmustum ama korkucak kadar degil
Haticeozlem Cennetinannesi başka bi doktorla da görüş bence. Bana sorarsan erken arastirdiklarima göre 35. Haftalarda riskli olma ihtimali yüksekmiş
Ayseee07 Cennetinannesi bilmiyorum ama başka bi doktora git istersen nst ye bile gel demedi bana doktorum
Haticeozlem MerveGmss yok acımadı biraz irkildim o kadar ama ağrı acı olmadi çok şükür hiç korkma bende burda okuduklarimdan korkmuştum ama hiç alakası yok irkiliyorsun biraz çok hafif ağrı gibi oluyor ama heme n geçiyor acıma falan yok yani