Sema_sema Merhaba kızlar ben yeni gebe olduğum öğrendim sağ kasığımda ağrı oluyor normalmi başına gelen var mı cevaplayın lütfen 🥹
Alya_annesi Sema_sema benimde hep sol tarafım ağrıdı adet sancısı gibi batma gibi bişey korkmana gerek yok hayırlısı olsun 🥰🥰
Sema_sema Yasemin_bilgili Nslhn_dyg inşallah çok teşekkür ederim birde sağ tarafta ağrı olursa kız diyorlar 🤣duyup şahit oldunuzmu hiç böyle birşeye.
Yasemin_bilgili Sema_sema duydum ama gerçeklik payına şahit olmadım ama cinsiyetini hemen göstermedi, göstermezse kız diyorlardı kız oldu.