Merhaba zehirlendim galiba sabahtan beri kusuyorum hamileyim ama normalde kusmam yok yemekten oldu biliyorum hastaneye geldik serum bağladılar 40 dk sürermiş bir de tahlil verdi bunlar olana kadar bebeğe bir şey olmaz mı sabahtan brri bekliyorum zaten