Artık mağlum son haftalar (37.haftadayım) her geçen gün farklı belirtiler ve daha da ağırlaşmış bir vücutla karşı karşıyayız 🙄 Göbekler almış başını gidiyo toplanmalar kasılmalar sık sık oluyo sizde durumlar nasıl haa bide bir sorum olacak sizlere 💁🏻♀️ göbeğinizde uyuşukluk hissediyo musunuz bi tarafına dokunduğumda hiç his yok gibi uyuşuk gerginlikten mi acaba diye düşünüyorum 🤨