Barismom Kızlar 30.haftaya girdim gebeliğin başından beri emsey Ayşegül hanıma gidiyorum ama bugün öğrendim ki doktorum hastaneden ayrılmış kafam çok karıştı modum düştü şimdi ne yapacağım 🙄🤦♀️
semaa_ Barismom bende Ayşegül hoca da doğum yaptım şuanki ücreti baya uçmuş gerçi Emsey de çok yüksek ama yerinizde olsam Gülcan hanıma giderdim gece doğum olursa başka bir doktor geliyormuş ama böyle bir takıntınız yoksa
mavideniz6 Barismom Ayşegül hanıma giden bir arkadaşım vardı doktor kendi kliniğini açtığı için hastaneden ayrılmış .Ayrılırken de Şule hocayı önermiş özellikle gece doğumlara geldiği için.Ben de Şule hanıma takipliyim
Minikkoalam11 Barismom bnde ersoya gidiyorum Kurtköyde 3 senedir gittiğim doktor 7aylıkken gitmiş duyunca şok olmuştum aynı hastanede başka doktora gidiyorum mecbur
Barismom Dila23 instagram hesabından gördüğüm kadarıyla kafıköyden kendi kliniğine geçmiş yarın arayıp detaylı bilgi alacağım ama çokta k moralim bozuldu 10hafta kalmışken ne yapacağımı şaşırdım
Barismom semaa_ kendi kliniği yle mi görüştünüz fiyat için? Evet emsey de yüksek zaten suan ama heryer de fiyatlar böyle ama şuan doktorumun gitmesine daa çok takıldım inanın 🥺 Gülcan hanımı tercih edersem gece doguma kendisi gelmiyor mu 🙄 buda sıkıntı off ne yapacagım bilemedm çok moralim bozuldu
semaa_ Barismom evet kendi kliniği ile konuştum bende 40 bitiminde gideceğim kendisine Evet Gülcan hanım gelmiyor ama çok iyi diye duydum etrafımdan Maalesef çok kötü bir durum gerçekten bende çok takılırdım en azından takipli hastalarına haber vermesi gerekiyor diye düşünüyorum
Barismom semaa_ geçen ay kontrolüne gitmiştim bu ay kontrolüm için randevu alacaktım aradım şok oldum gittiğini duyunca 🤦♀️ yaa fiyat vs den ziyade Kadıköye gitmiş emsey çok yakındı burda Kadıköy olması üzülerekte olsa biraz değişiklik düşündürttü bana 🥺
ltfyeyvz Bende Emsey’e gidiyorum Canan Hanıma gitmelisiniz mutlaka böyle tatlı böyle sevecen ve bilgilendiren sakinliğiyle sizi rahatlatan bir doktor asla bulamazsınız mutlaka bir şans verin ve deneyin derim kopamayacaksınız🙈❤️
Barismom ltfyeyvz aslında biliyor musunuz ilk gideceğim zaman canan hanıma gitmek istedim ama boş randevusu yoktu ve Aysegül hanıma gitmiştim memnımda kalınca kendisiyle devam ettim ama şimdi bende canan hanım için randevu baktım izindeymiş dönünce kendisiyle yola devam edicem sanırım
Barismom semaa_ teşekkürler, sizde bebeğinize kavuştunuz sanırım Allah bağışlasın güzel günlerde büyütün inşallah 🥰
Nisan1 Bende Şule hocaya gidiyorum emseyde o da çok ilgili sağ olsun😊 uzağa gitmek zor olur bence hastanede yeni doktor seç. Hayırlısıyla bebeğini kucağına alırsın inşallah
Nuraysen Kızlar merhaba, bende emseye ayşegül hanıma gidiyordum bende çok şaşırdım. Acaba doğum yaptıracağı hastane ile anlaştımı bilginiz varmı? Birde muayene ücreti ne kadar olmuş ben henüz aramadım.
Barismom Nuraysen muayene için emseyden devam eden hastaları için1250 dediler doğum içinde emseye gelecekmiş
ilayda8 Pınar hanıma ben bir kez gittim acile gitmiştim kendisi denk geldi. Aşırı ilgili sıcak bi hanımdı. Ben lokman hekimde doğum paketi aldım diye bırakamadım yoksa kendisini o kadar sevdim ki onunla devam etmek isterdim